Szanowny Kliencie.

Mając na uwadze terminowość wykonania zlecenia pragniemy przedstawić Państwu wykaz dokumentów potrzebnych rzeczoznawcy majątkowemu do wykonania wyceny nieruchomości. Przygotowanie przez Państwa wymienionych poniżej dokumentów znacząco wpłynie na termin wykonania zlecenia.
Jeśli przedmiotem wyceny jest:

  • nieruchomość niezabudowana to potrzebne są następujące dokumenty:
    • poświadczony skrócony odpis z księgi wieczystej (nie starszy niż 1 miesiąc),
    • kopia mapy ewidencyjnej lub zasadniczej nieaktualizowanej,
    • wypis z ewidencji gruntów (nie starszy niż 1 miesiąc),
    • decyzja o warunkach zabudowy (jeśli taka została wydana),
    • wypis i wyrys z planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań jeśli plan jest w trakcie tworzenia*.

W przypadku braku któregoś z wymienionych powyżej dokumentów prosimy o kontakt z rzeczoznawcą.
Informacje dotyczące sposobu uzyskania powyższych dokumentów można otrzymać konsultując się telefonicznie, w godzinach otwarcia kancelarii, ze specjalistami pracującymi w naszej firmie lub całodobowo na stronie internetowej naszej firmy, skąd można też pobrać potrzebne formularze.

*) dokument pomocny przy wykonywaniu wyceny

wersja do druku

Aby przeglądać lub drukować dokumenty typu PDF należy  pobrać i zainstalować program Acrobat Reader CE Polish dostępny na stronie Adobe.

witamy | o firmie | jak działamy? | referencje | dla klientów | kontakt

design: Agencja Interaktywna Be1
tworzenie stron internetowych i pozycjonowanie