Szanowny Kliencie.

Mając na uwadze terminowość wykonania zlecenia pragniemy przedstawić Państwu wykaz dokumentów potrzebnych rzeczoznawcy majątkowemu do wykonania wyceny nieruchomości. Przygotowanie przez Państwa wymienionych poniżej dokumentów znacząco wpłynie na termin wykonania zlecenia.
Jeśli przedmiotem wyceny jest:

  • nieruchomość lokalowa to potrzebne są następujące dokumenty:
    • poświadczony skrócony odpis z księgi wieczystej prowadzonej dla lokalu (nie starszy
      niż 1 miesiąc),
    • poświadczony skrócony odpis z księgi wieczystej prowadzonej dla części wspólnej nieruchomości,
    • wypis z ewidencji gruntów i lokali dla działki na której znajduje się lokal,
    • zaświadczenie o samodzielności lokalu,
    • schemat lokalu*.

W przypadku braku któregoś z wymienionych powyżej dokumentów prosimy o kontakt z rzeczoznawcą.
Informacje dotyczące sposobu uzyskania powyższych dokumentów można otrzymać konsultując się telefonicznie, w godzinach otwarcia kancelarii, ze specjalistami pracującymi w naszej firmie lub całodobowo na stronie internetowej naszej firmy, skąd można też pobrać potrzebne formularze.

*) dokument pomocny przy wykonywaniu wyceny

wersja do druku

Aby przeglądać lub drukować dokumenty typu PDF należy  pobrać i zainstalować program Acrobat Reader CE Polish dostępny na stronie Adobe.

witamy | o firmie | jak działamy? | referencje | dla klientów | kontakt

design: Agencja Interaktywna Be1
tworzenie stron internetowych i pozycjonowanie